Ugrás a fő tartalomra

Filmkritika anno - Nightwatch – Éjjeliőr a hullaházban

Fiatal egyetemista srácokat keresünk jól fizető éjjeliőri állásra a hullaházba. Nyugalmas munkahely, amely tökéletesen alkalmas a tanulásra, vizsgákra való felkészülésre. Jogot hallgatóknak kifejezetten ajánljuk, hiszen rengeteg érdekes és meghökkentő dolgok történnek itt. A feladat egyszerű. Csak minden egyes órában végig kell járni az épületet, és az ellenőrzési pontokon regisztráltatni kell, hogy ott jártál. Továbbá figyelni kell a piros lámpára, mert az jelzi, ha valamelyik hulla mégis feléledne, hiszen ilyenkor értesíteni kell az ügyeletes orvost. Persze a nyugalmat néha megzavarhatják sorozatgyilkosok, akik prostituáltakkal végeznek kegyetlen módon, és aztán az egészet rád akarják bizonyítani, de ilyen eset is csak mostanában történt meg, és a rossz nem ismétli önmagát egymás után. Persze, az is csak mendemonda, hogy a hullaházban az embernek büdös lesz a lehelete.

Nincs mitől félni. Jelentkezz, és hatalmas karrier vár rád!

Az eredetileg dán film amerikaizált változata jól indul. Sőt, izgalmasan, félelmetes hangulatot keltve a nézőben. Azonban sajnos a film közepétől ellaposodik, és a különcnek induló képek után egy átlagos thrillert kap a néző. Bár azt meg kell hagyni, hogy a bilincsből való szabadulási módszer igen egyedi volt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

kooperatív <> kollaboratív

A főiskolai tanulmányaim alatt a napokban előkerült, hogy össze kellett hasonlítani a kooperatív illetve a kollaboratív tanulást. Ha már ott megtettem, akkor miért ne tenném itt közre, hogy ott mit írtam. Mindenek előtt tisztázni kell, mit is értünk a két fogalom alatt. Aki részletesebben kíváncsi, annak javaslom Dorner Helga írását , de azért röviden összefoglalnám: A kollaboráció olyan szervezett, szinkron tevékenység, amely egy adott problémára vonatkozó közös elgondolás kialakítására és fenntartására irányul. Csoporttanulás esetén a csoporttagok kölcsönösen részt vesznek a munkában, amely egy közös probléma megoldására irányul. A munkamegosztás spontán, a kiosztott szerepek cserélődhetnek attól függően, hogy milyen tudáselemmel járulhat hozzá az adott munkafolyamathoz. A kooperatív tanulás folyamata során a tanulás az egyén szintjén valósul meg. A tanulók egymaguk dolgoznak fel egy-egy témát, és a tanulás eredményét, a leszűrt tanulságokat egyenként prezentálják. Csoporttanulás ese

Befejeződött a Fable magyarítása

"Mélyen Albion erdejében fekszik Tölgyvölgy kicsiny falucskája, melyet érintetlenül hagyott az idő múlása, és messze elkerült a fegyverek zaja. Itt élt egy fiú, és a családja. Egy fiú, aki hatalmasságról álmodott. Arról, hogy egyszer hőssé válik. Néha nemes lovagnak képzelte magát... Vagy hatalmas varázslónak. Máskor arról álmodott, hogy gonosz harcossá lesz. De minden álmában, mely a nagyságról szólt, kevés volt az erő, hogy megváltoztathassa a sorsot, mely előtte állt." Persze a történetnek nincs vége. Immár lehet folytatni magyarul. Elkészült a mű, több hónap munkája. Használja mindenki örömmel, hiszen úgy készítettük. Jó játékot! A magyarítás letölthető a Magyarítás Portál ról. ui.: Köszönet mindenkinek, aki segített, hogy elkészülhessen a nagy mű.

Március 15 - Műsorterv

Március idusa minden évben ünnepi műsorok sokaságát hozza magával. Így volt ez az idén is, és valószínűleg így lesz jövőre is. Ahogyan tavaly, most is segédkeztem a Fekete István Általános Iskola ünnepi műsorában, melynek rendezőjéhez és felkészítő tanárához fűznek gyengédebb szálak. Most nagy szerepem volt a műsor forgatókönyvének kialakításában is. Nos, mire való a Google Docs és a YouTube, ha nem arra, hogy az ilyesmit megosszam másokkal is. A dokumentumban található linkek segítségével a külön erre a műsorra vágott háttérfilmek is megtekinthetőek. A dokumentum elérhetősége: https://docs.google.com/document/pub?id=19tVpgBtj79hXI60_VD4cdPljIBndHMMrLXi_sSpGkHs