Könyv:
- Gamifikáció az oktatásban (Budapest, Magyarország : Typotop Kft. (2021) , 89p.)
- Tanítás és tanulás elektronikus környezetben (Budapest, Magyarország : Typotop Kft. (2016) , 379 p.)
Tanulmányok:
- Tanulási stílus és játékos típus összevetése felnőtteknél, az oktatási folyamat játékosítása céljából (In: Csaba, Zágon; Zsámbokiné, Ficskovszky Ágnes (szerk.) „Tehetség, szorgalom, hivatás”, Budapest, Magyarország : Magyar Rendészettudományi Társaság Vám- és Pénzügyőri Tagozat (2021) 268 p. pp. 223-235. , 13 p.)
- A NAV munkatársak információ megbízhatóságának és hitelességének megítélése a generációk tükrében (In: Simonics, István; Holik, Ildikó (szerk.) Új kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén : IX.Trefort Ágoston Szakképzés- és felsőoktatás-pedagógiai konferencia tanulmánykötet, Budapest, Magyarország : Óbudai Egyetem (2020) pp. 216-228. , 13 p.)
- Az elérhető és a kapott információk megbízhatóságának és hitelességének megítélése a NAV munkatársai által (In: Magyar Rendészet 20 (1), pp. 23-44., 22p.)
- Kormánytisztviselők információbiztonsággal kapcsolatos attitűdjének összevetése magán illetve munkahelyi környezetben (In: Tóth, Péter; Horváth, Kinga; Maior, Enikő; Bartal, Mária; Duchon, Jenő (szerk.) Neveléstudományi kutatások a Kárpát-medencei oktatási térben : Pedagogical Research in the Carpathian Basin Educational Space Komarno, Szlovákia : Selye János Egyetem Tanárképző Kar, (2019) pp. 251-278. , 28 p.)
- Online tanulói viselkedés vizsgálata szabályzat megismerése és megismerés tényének visszamérése során (In: Tóth, Péter; Maior, Enikő; Horváth, Kinga; Kautnik, András; Duchon, Jenő; Sass, Bálint (szerk.) Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben : III. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia: tanulmánykötet Budapest, Magyarország : Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, (2018) pp. 868-877. , 10 p.)
- Az e-learning szerepe a szervezeti tudástőke fejlesztésében (In: Czene-Polgár, Viktória; Zsámbokiné, Ficskovszky Ágnes (szerk.) Innováció, elektronizáció, tudásmenedzsment Budapest, Magyarország : Magyar Rendészettudományi Társaság Vám- és Pénzügyőri Tagozat, (2018) pp. 101-113. , 13 p.)
- Web-bányászati módszerek alkalmazásának lehetőségei egy információbiztonság-tudatosságot fejlesztő képzésben (In: Tóth, Péter; Hanczvikkel, Adrienn; Duchon, Jenő (szerk.) Tanulóközpontú oktatás, módszertani megújulás a szakképzésben és a felsőoktatásban : VII. Trefort Ágoston Tanárképzési Konferencia Tanulmánykötet Budapest, Magyarország : Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, (2017) pp. 438-456. , 19 p.)
- Tanulási stratégiák elemzése a képzési keretrendszer naplóállományai alapján (In: Mrázik, Julianna (szerk.) A tanulás új útjai Budapest, Magyarország : Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), (2017) pp. 473-495. , 23 p.)
- Platformfüggetlen elektronikus oktatóanyag-fejlesztést biztosító keretrendszer használata e-learning alapú képzések esetén (In: Tóth, Péter; Simonics, István; Duchon, Jenő; Varga, Anikó (szerk.) Pedagógiai kutatások a Kárpát-medencében : II. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia: Tanulmánykötet Nagyvárad, Románia : Partiumi Keresztény Egyetem, (2017) pp. 493-506. , 14 p.)
- A Moodle képzési keretrendszer által kínált gamifikációs lehetőségek (In book: Tóth Péter, Makó Ferenc, Varga Anikó(szerk): Empirikus kutatások az oktatásban és a pedagógusképzésben: VI. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia (ISBN 978-615-5460-98-2), Budapest, Óbudai Egyetem, pp.585-598)
- Mentortanárok elektronikus oktatókörnyezetekkel szembeni információbiztonság-tudatosságának vizsgálata (In book: Tóth Péter, Makó Ferenc, Varga Anikó(szerk): Empirikus kutatások az oktatásban és a pedagógusképzésben: VI. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia (ISBN 978-615-5460-98-2), Budapest, Óbudai Egyetem, pp.573-584)
- Információbiztonság és az online képzési keretrendszerek (In: Tóth Péter, Maior Enikő, Varga Anikó (szerk.) Empirikus kutatások az oktatásban határon innen és túl (ISBN 978-615-5460-81-4), Budapest, Óbudai Egyetem, pp.197-214)
- Tapasztalatok a mentortanárképzés IKT támogatott pedagógiai módszerek tantárgyának oktatása során (In: Tóth Péter - Maior Enikő - Pogátsnik Monika (szerk.) Tanári és tanulói kompetenciák az empirikus kutatások fókuszában - V. Trefort Ágoston Tanárképzési Konferencia Tanulmánykötet, Budapest: Óbudai Egyetem, 2015. (ISBN:978-615-5460-46-3))
- Nemhagyományos kurzusszervezés Moodle rendszer alatt (In: Tóth Péter - Ősz Rita - Várszegi Ágnes (szerk.) Pedagógusképzés - személyiségformálás, értékközvetítés, értékteremtés - IV. Trefort Ágoston Szakmai Tanárképzési Konferencia 2014 Tanulmánykötet, Budapest: Óbudai Egyetem, 2014. (ISBN 978-615-5460-05-0)
- Tanulási stílus és használt elektronikus eszközök az információs társadalomban (In: Tóth Péter, (szerk.) Empirikus kutatások a szakképzésben és a szakmai tanárképzésben - Trefort Ágoston Szakmai Tanárképzési Konferencia 2013 Tanulmánykötet, Budapest: Óbudai Egyetem, 2013. (ISBN 978-615-5018-90-9))
- Nagy létszámú képzés lebonyolításának tapasztalatai Moodle és Ilias környezetben (MoodleMoot 2013 konferencia)
- Elektronikus portfólió használata a mérnöktanár képzés során a Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központban (MoodleMoot 2013 konferencia)
- E-learning alapú továbbképzés a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (In: In: Tóth Péter (szerk.)A szakmai tanárképzés szolgálatában: Tisztelgő kötet Varga Lajos 80. és Hassan Elsayed 70. születésnapja alkalmából, Székesfehérvár: DSGI, 2012. (Kutatási füzetek; 8.) (ISBN:978-963-88946-8-7))
- Közösségi portál használata az informatikai tárgyú képzésekben (In: Tóth Péter, Duchon Jenő (szerk.) Empirikus kutatások a szakképzésben és a szakmai tanárképzésben - Trefort Ágoston Szakmai Tanárképzési Konferencia 2011 Tanulmánykötet, Budapest: Óbudai Egyetem, 2012. pp. 199-206. (ISBN:978-615-5018-26-8))
- Az online forradalmak nevelő szerepe (In: Nádasi András (szerk.) Agria Media 2011 Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás és ICI-11 Nemzetközi Informatikai Konferencia, Eger: Líceum Kiadó, 2011. pp. 207-212. (ISBN:963 9417 09 2))
- Az Internet és a Facebook társadalom szerepe a forradalmakban (arab országok) és ennek hatása a távoktatásra (online tanulás), problémák és megoldások (In: Matijevics Istvan (szerk.) A XVII. Multimédia az Oktatásban Konferencia MMO2011.)
- Csoportos tanulás online környezetben (In: TANÍ-TANI - PEDAGÓGIAI PERIODIKA &:(53) pp. 35-41. (2010))
- Számítógépes játékok az oktatás világában (In:OKTATÁS-INFORMATIKA 2009:(1) pp. 48-53. (2009))
Angol nyelvű:
- Tools for gamification an elearning course in Moodle LMS system (In: Tóth, Péter; Simonics, István; Manojlovic, Heléna; Duchon, Jenő (szerk.) Új kihívások és pedagógiai innovációk a szakképzésben és a felsőoktatásban Budapest, Magyarország : Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, (2018) pp. 407-420. , 14 p.)
- Background Data Mining for an Information Security Awareness Education Program - Reasons, Possibilities, Methodologies (In: Pal, Feher - Polgar (szerk.) FIKUSZ 2017 - Symposium for Young Researchers: Proceedings Budapest, Magyarország : Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar, (2017) pp. 67-84. , 18 p)
Megjegyzések