Ugrás a fő tartalomra

Filmkritika anno – StepMom

Kis hazánkban bizony nem új keletű dolog a válás. Sokszor, és sokan választják ezt a megoldást, hiszen külön is lehet élni, és be kell vallani, ha nem jött össze, mert tudom, hogy az csak rosszabb, ha nem teszik meg ezt a lépést. Persze a két embert még ekkor is összekapcsolja a közös gyermek. Mi lesz akkor azonban, ha a férfinak új partnere kerekedik valahonnan, és az új nőnek sokszor kell anyai dolgokat végrehajtania? Különösen nehéz ez akkor, ha a mai világban érvényesülni szándékozó nőről van szó, akinek életébe nehezen fér meg két gyerek. Persze ő mindent megtesz, de soha nem fogják elismerni annyira, mint a vér szerinti anyukát.

Nem írom le tovább a történetet, mert aki ilyen filmre vágyik, az úgyis meg fogja nézni, és nem szeretném, ha előre tudná a történteket.

Meg kell állapítanom, hogy egy nagyszerű filmről van szó. Nincsenek benne speciális effektusok, lenyűgöző kamera jelenetek, nincs benne semmi látvány mozi. Ez a film az életről szól. Arról az életről, ami ténylegesen a nagyvilágban zajlik.

Csendes film ez, de valóságos.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

kooperatív <> kollaboratív

A főiskolai tanulmányaim alatt a napokban előkerült, hogy össze kellett hasonlítani a kooperatív illetve a kollaboratív tanulást. Ha már ott megtettem, akkor miért ne tenném itt közre, hogy ott mit írtam. Mindenek előtt tisztázni kell, mit is értünk a két fogalom alatt. Aki részletesebben kíváncsi, annak javaslom Dorner Helga írását , de azért röviden összefoglalnám: A kollaboráció olyan szervezett, szinkron tevékenység, amely egy adott problémára vonatkozó közös elgondolás kialakítására és fenntartására irányul. Csoporttanulás esetén a csoporttagok kölcsönösen részt vesznek a munkában, amely egy közös probléma megoldására irányul. A munkamegosztás spontán, a kiosztott szerepek cserélődhetnek attól függően, hogy milyen tudáselemmel járulhat hozzá az adott munkafolyamathoz. A kooperatív tanulás folyamata során a tanulás az egyén szintjén valósul meg. A tanulók egymaguk dolgoznak fel egy-egy témát, és a tanulás eredményét, a leszűrt tanulságokat egyenként prezentálják. Csoporttanulás ese...

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 2

Túl a második napon ideje azt is összefoglalni picit. A reggel az elektronikus Észtországgal kezdődött, melyben a magam kocka e fejével azt hiszem nagyon jól tudnám érezni magam, csak ne ennének ennyi halat. Szóval itt lehet szavazni, adót bevallani az erdő közepéről egy okostelefonnal is zsebünkben. Van itt e-Egészségügy, e-Ticket a buszra, és az egész adathalmazuk tárolása érdekében felhasználják a felhőt, azaz szerte a világon vannak adatparkjaik, adatnagykövetségeik. Ezt követte a szekciós ülések, melyben én éppen betekintést nyerhettem Finnországban már a tréning képzésekhez is kapcsolják az online meeting eszközöket (MS Lync), majd utána a szlovákok Moodle rendszerét néztem élesben, hogy végül a magunk responsive, html5 és programozási tudást nem igénylő megoldását prezentáljam. Végül a generációkról eset szó, oly módon, hogy lehetett kérdéseket, problémákat bedobálni, és mindenki dönthetett kinek próbál meg ötleteket adni. De ez a rész már olyanannyira elsikkadt, hogy még a vi...

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 1

A nap, amely a fórum felvezetése volt, a nap, amelyen rájöttem, hogy Svájcban sincs minden rendben, a nap, amelyen kiderült, hogy a hivatal mindenütt hivatal, és a problémák közösek és hasonlóak. No meg emellett persze sok szép vezetőképző programba is bepillantottam, és az EU-s konpetenciakeretrendszer és a vezetőképző programcsomag is bemutatásra került, itt van, sziasztok, ha akarjátok használjátok.