Ugrás a fő tartalomra

Zombinapló - 2. hét

A második hét sajnos közel sem ment olyan könnyedén, mint az első hét. Nem is sikerült 1 hét alatt teljesíteni. Az első futóedzés alkalmával Rajit is csatlakozott Dr. Myershez és Samhez a kommunikációban, hogy futás közben is ő is boldogítson. Megtudtam, hogy ez a hét az előzőhöz hasonlóan a következő edzéstervből áll:

  • 1. edzésszakasz:10 perc séta
  • 2. edzésszakasz: 30 másodperc futás, bokaemelés ötször, 1 perc séta
  • 3. edzésszakasz: 10 perc futás
Az edzés végén fogadtam a gratulációkat, miközben Sam és Rajit azon viccelődött, hogy Rajit miért nem lehet Futó. Sam aggodalommal vette tudomásul, hogy kifogyóban az ágynemű és lepedő készlet. Ennek ellenére megkaptam a futás jutalmaként a tiszta lepedőmet, de cserébe meg kellett hallgatnom, ahogy Rajit arról panaszkodik, senki nem olvassa a regényét. 
A hét második edzésére 4 nappal később került sor. Ekkor Sam-el együtt futok. Azt mondta, a kommunikációs kuckóban ücsörögve teljesen ellustult, ideje formába hoznia magát. A doktor nem rajongott az ötletért, de nem volt mit tenni. Az első szakasz végén Sam nem értette miért mindig ugyanazon a területen futunk, és új utakra ösztönzött, melybe a Dr. Myers is beleegyezett. Menet közben kiderült, hogy a korábbi 5-ös Futót itt tűnt el. Sam egyre furcsább volt, egyre megszállottabban kereste Alice-t, a korábbi 5-öst. Myers egy viccel próbálta oldani a hangulatot. Végül kiderült, mit keresett Sam. Alice magával hozott valamit, amit Sam nagyon vissza akart szerezni. Olyannyira, hogy le is lépett mellőlem, mondván visszajön. A doktor könyörgött, hogy rohanjak utána. Amikor utolérem, kiderült, hogy megtalálta Alice tárcáját, ami úgy tűnt, feltűnően fontos neki. Nem tudtam meg miért, mert Dr. Myers azonnal visszaparancsolt a bázisra, ahol meglehetősen mérgesen fogadott minket. Kiderül a tárca fontos információkat tartalmazott Alice testvéréről. Ennél többet nem sikerül kihúzni belőle, de cserébe kaptam egy új headset-et a futáshoz. 
Sajnos az időjárás nem tette lehetővé, hogy a következő alkalom hamar kövesse az előzőt. 5 nap múlva tudtam megkezdeni a következő edzést. Janine kérésének megfelelően futás közben össze kell gyűjtenem a szemétből minden értékeset, amit csak látok. Az edzés vége elég izgalmasra sikerült, ugyanis néhány zombi a nyomomba szegődött. Visszatérve Janine meg is lepődött, hogy fegyvertelenül edzem odakint, ezért megjutalmazott egy fejszével.
A hét végére eléggé elfáradtam. Sajnos nem sikerült a megfelelő ütemet tartani, így az utolsó edzés eléggé megviselt. Ugyanakkor elkezdtem egy másik rendszerben magam felvinni a teljesítményemet, mert bárhogy nézem sajnos a rendelkezésre bocsájtott program GPS nyomkövetése egyáltalán nem pontos, így nehéz nyomonkövetni a fejlődésemet. A másik nagy problémám, a fülhallgató, amely állandóan kiesik a fülemből, pedig már lecseréltem olyanra, amire azt mondták nem fog. Azt hiszem amint lehet, váltanom kell egy fülre akaszthatós verzióra. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Befejeződött a Fable magyarítása

"Mélyen Albion erdejében fekszik Tölgyvölgy kicsiny falucskája, melyet érintetlenül hagyott az idő múlása, és messze elkerült a fegyverek zaja. Itt élt egy fiú, és a családja. Egy fiú, aki hatalmasságról álmodott. Arról, hogy egyszer hőssé válik. Néha nemes lovagnak képzelte magát... Vagy hatalmas varázslónak. Máskor arról álmodott, hogy gonosz harcossá lesz. De minden álmában, mely a nagyságról szólt, kevés volt az erő, hogy megváltoztathassa a sorsot, mely előtte állt." Persze a történetnek nincs vége. Immár lehet folytatni magyarul. Elkészült a mű, több hónap munkája. Használja mindenki örömmel, hiszen úgy készítettük. Jó játékot! A magyarítás letölthető a Magyarítás Portál ról. ui.: Köszönet mindenkinek, aki segített, hogy elkészülhessen a nagy mű.

Március 15 - Műsorterv

Március idusa minden évben ünnepi műsorok sokaságát hozza magával. Így volt ez az idén is, és valószínűleg így lesz jövőre is. Ahogyan tavaly, most is segédkeztem a Fekete István Általános Iskola ünnepi műsorában, melynek rendezőjéhez és felkészítő tanárához fűznek gyengédebb szálak. Most nagy szerepem volt a műsor forgatókönyvének kialakításában is. Nos, mire való a Google Docs és a YouTube, ha nem arra, hogy az ilyesmit megosszam másokkal is. A dokumentumban található linkek segítségével a külön erre a műsorra vágott háttérfilmek is megtekinthetőek. A dokumentum elérhetősége: https://docs.google.com/document/pub?id=19tVpgBtj79hXI60_VD4cdPljIBndHMMrLXi_sSpGkHs

kooperatív <> kollaboratív

A főiskolai tanulmányaim alatt a napokban előkerült, hogy össze kellett hasonlítani a kooperatív illetve a kollaboratív tanulást. Ha már ott megtettem, akkor miért ne tenném itt közre, hogy ott mit írtam. Mindenek előtt tisztázni kell, mit is értünk a két fogalom alatt. Aki részletesebben kíváncsi, annak javaslom Dorner Helga írását , de azért röviden összefoglalnám: A kollaboráció olyan szervezett, szinkron tevékenység, amely egy adott problémára vonatkozó közös elgondolás kialakítására és fenntartására irányul. Csoporttanulás esetén a csoporttagok kölcsönösen részt vesznek a munkában, amely egy közös probléma megoldására irányul. A munkamegosztás spontán, a kiosztott szerepek cserélődhetnek attól függően, hogy milyen tudáselemmel járulhat hozzá az adott munkafolyamathoz. A kooperatív tanulás folyamata során a tanulás az egyén szintjén valósul meg. A tanulók egymaguk dolgoznak fel egy-egy témát, és a tanulás eredményét, a leszűrt tanulságokat egyenként prezentálják. Csoporttanulás ese