Az elmúlt félévben nagyon elmaradtam, elég sok minden történt az év végén, és szép vagy nem szép, de a tennivalókra koncentráltam, azok maximális minőségére, semmint a publikálásra. Persze ami késik nem múlik...
Itt is a következő óra rövid tartalma:
A negyedik órán magáról a képzési keretrendszerekről volt szó, ennek kapcsán is az e-learning fogalomkörét jártuk körbe. (Ez nem azt jelenti, hogy számomra az e-learning egyenlő a keretrendszerekkel!) Az óra különlegességét az adta, hogy ők, mint tanulók már találkoztak a Moodle rendszerrel.
Az óra második felében csoportmunka következett, amelynek keretein belül a hallgatóknak papír alapon kellett Moodle kurzust tervezniük. Minden egyes A4-es lap egy Moodle témakeretnek felelt meg, ezeket kellett tartalommal feltölteni, majd sorba rendezve a falra ragasztania minden csoportnak. A téma szabadon választható volt, azzal a megkötéssel, hogy rekis témának kellett lennie. Természetesen minden csoport szóban is bemutatta a kurzustervét. A tanulók egyöntetű jelzése volt, bizony nem is olyan egyszerű egy ilyen kurzus összeállítása...
Az egyes kurzustervek itt érhetőek el: http://oktinf.elte.hu/blog/?p=5191
Természetesen heti feladat is volt, amelynek keretében minden hallgatónak írnia kellett egy szakmai javaslatot egy képzeletbeli iskola képzeletbeli igazgatójának képzési keretrendszer bevezetését támogatva, kihangsúlyozva, hogy milyen előnyökkel járnia az iskola számára, illetve a rekreáció témakörében mire tudná használni.
Itt is a következő óra rövid tartalma:
A negyedik órán magáról a képzési keretrendszerekről volt szó, ennek kapcsán is az e-learning fogalomkörét jártuk körbe. (Ez nem azt jelenti, hogy számomra az e-learning egyenlő a keretrendszerekkel!) Az óra különlegességét az adta, hogy ők, mint tanulók már találkoztak a Moodle rendszerrel.
Az óra második felében csoportmunka következett, amelynek keretein belül a hallgatóknak papír alapon kellett Moodle kurzust tervezniük. Minden egyes A4-es lap egy Moodle témakeretnek felelt meg, ezeket kellett tartalommal feltölteni, majd sorba rendezve a falra ragasztania minden csoportnak. A téma szabadon választható volt, azzal a megkötéssel, hogy rekis témának kellett lennie. Természetesen minden csoport szóban is bemutatta a kurzustervét. A tanulók egyöntetű jelzése volt, bizony nem is olyan egyszerű egy ilyen kurzus összeállítása...
Az egyes kurzustervek itt érhetőek el: http://oktinf.elte.hu/blog/?p=5191
Természetesen heti feladat is volt, amelynek keretében minden hallgatónak írnia kellett egy szakmai javaslatot egy képzeletbeli iskola képzeletbeli igazgatójának képzési keretrendszer bevezetését támogatva, kihangsúlyozva, hogy milyen előnyökkel járnia az iskola számára, illetve a rekreáció témakörében mire tudná használni.
Megjegyzések