Ugrás a fő tartalomra

Rekreáció BA, Oktatástechnológia - 4 .óra

Az elmúlt félévben nagyon elmaradtam, elég sok minden történt az év végén, és szép vagy nem szép, de a tennivalókra koncentráltam, azok maximális minőségére, semmint a publikálásra. Persze ami késik nem múlik...
Itt is a következő óra rövid tartalma:
A negyedik órán magáról a képzési  keretrendszerekről volt szó, ennek kapcsán is az e-learning fogalomkörét jártuk körbe. (Ez nem azt jelenti, hogy számomra az e-learning egyenlő a keretrendszerekkel!) Az óra különlegességét az adta, hogy ők, mint tanulók már találkoztak a Moodle rendszerrel.
Az óra második felében csoportmunka következett, amelynek keretein belül a hallgatóknak papír alapon kellett Moodle kurzust tervezniük. Minden egyes A4-es lap egy Moodle témakeretnek felelt meg, ezeket kellett tartalommal feltölteni, majd sorba rendezve a falra ragasztania minden csoportnak. A téma szabadon választható volt, azzal a megkötéssel, hogy rekis témának kellett lennie. Természetesen minden csoport szóban is bemutatta a kurzustervét. A tanulók egyöntetű jelzése volt, bizony nem is olyan egyszerű egy ilyen kurzus összeállítása...
Az egyes kurzustervek itt érhetőek el: http://oktinf.elte.hu/blog/?p=5191

Természetesen heti feladat is volt, amelynek keretében minden hallgatónak írnia kellett egy szakmai javaslatot egy képzeletbeli iskola képzeletbeli igazgatójának képzési keretrendszer bevezetését támogatva, kihangsúlyozva, hogy milyen előnyökkel járnia az iskola számára, illetve a rekreáció témakörében mire tudná használni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 2

Túl a második napon ideje azt is összefoglalni picit. A reggel az elektronikus Észtországgal kezdődött, melyben a magam kocka e fejével azt hiszem nagyon jól tudnám érezni magam, csak ne ennének ennyi halat. Szóval itt lehet szavazni, adót bevallani az erdő közepéről egy okostelefonnal is zsebünkben. Van itt e-Egészségügy, e-Ticket a buszra, és az egész adathalmazuk tárolása érdekében felhasználják a felhőt, azaz szerte a világon vannak adatparkjaik, adatnagykövetségeik. Ezt követte a szekciós ülések, melyben én éppen betekintést nyerhettem Finnországban már a tréning képzésekhez is kapcsolják az online meeting eszközöket (MS Lync), majd utána a szlovákok Moodle rendszerét néztem élesben, hogy végül a magunk responsive, html5 és programozási tudást nem igénylő megoldását prezentáljam. Végül a generációkról eset szó, oly módon, hogy lehetett kérdéseket, problémákat bedobálni, és mindenki dönthetett kinek próbál meg ötleteket adni. De ez a rész már olyanannyira elsikkadt, hogy még a vi...

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 3

Igen, immár itthonról, de egy rövid összefoglaló film az utolsó napról. Mit is mondhatnék... Picit már mindenki indult volna haza, de azért megnéztük az EU előadást a kompetencia rendszerről, ami jó lenne az adósoknak is ha már a vám oldalt van. Hát, kb a megoldás, írjuk át a vámot sok helyen adóra :)

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 1

A nap, amely a fórum felvezetése volt, a nap, amelyen rájöttem, hogy Svájcban sincs minden rendben, a nap, amelyen kiderült, hogy a hivatal mindenütt hivatal, és a problémák közösek és hasonlóak. No meg emellett persze sok szép vezetőképző programba is bepillantottam, és az EU-s konpetenciakeretrendszer és a vezetőképző programcsomag is bemutatásra került, itt van, sziasztok, ha akarjátok használjátok.