Ugrás a fő tartalomra

Üvöltés 1-1 mondatban

Üvöltés (1980): Klasszikus film farkasokkal, emberekkel meg farkasemberekkel és egy kisházzal az erdőben. (8/10)
Üvöltés 2 - A nővéred egy vérfarkas (1985): A tömény 80-as évek, önparódiával, fehérzoknival és nagyon sok vérfarkassal, meg kivillanó mellekkel. (6/10)
Üvöltés 3 - Az erszényes farkas (1987): Bolond ausztrálok, akik megmutatták, hogy a másság lehet nagyon más, és a humor nem mindig olyan, amit mindenki képes érteni, de a vérfarkasok képesek szatirizálni. (8/10)
Üvöltés 4 - A vérfarkasklán (1988): Ha nincs ötleted, vedd elő az első részt, és picit írd át, de úgy, hogy már az első percben mindenki tudja mi a felállás. (3/10)
Üvöltés 5 - A legenda újjászületik (1989): Ha természetfeletti horror, akkor mindig kell egy rész kastéllyal, odautazó proffal meg kompániájával, ahol aztán szépen elkezdenek hullanik, mint az ujjpercek a vérfarkas harapása után, hogy a végére jusson egy kisebbecske csavar is. (6/10)
Üvöltés 6 - A korcsok (1991): Ha az ausztrálok megcsinálták a maguk kirekesztős verzióját, akkor kellett egy amcsi verzió is, amely ugyebár ebből kifolyólag szirupos és a hülye is megérti. (6/10)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

kooperatív <> kollaboratív

A főiskolai tanulmányaim alatt a napokban előkerült, hogy össze kellett hasonlítani a kooperatív illetve a kollaboratív tanulást. Ha már ott megtettem, akkor miért ne tenném itt közre, hogy ott mit írtam. Mindenek előtt tisztázni kell, mit is értünk a két fogalom alatt. Aki részletesebben kíváncsi, annak javaslom Dorner Helga írását , de azért röviden összefoglalnám: A kollaboráció olyan szervezett, szinkron tevékenység, amely egy adott problémára vonatkozó közös elgondolás kialakítására és fenntartására irányul. Csoporttanulás esetén a csoporttagok kölcsönösen részt vesznek a munkában, amely egy közös probléma megoldására irányul. A munkamegosztás spontán, a kiosztott szerepek cserélődhetnek attól függően, hogy milyen tudáselemmel járulhat hozzá az adott munkafolyamathoz. A kooperatív tanulás folyamata során a tanulás az egyén szintjén valósul meg. A tanulók egymaguk dolgoznak fel egy-egy témát, és a tanulás eredményét, a leszűrt tanulságokat egyenként prezentálják. Csoporttanulás ese...

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 1

A nap, amely a fórum felvezetése volt, a nap, amelyen rájöttem, hogy Svájcban sincs minden rendben, a nap, amelyen kiderült, hogy a hivatal mindenütt hivatal, és a problémák közösek és hasonlóak. No meg emellett persze sok szép vezetőképző programba is bepillantottam, és az EU-s konpetenciakeretrendszer és a vezetőképző programcsomag is bemutatásra került, itt van, sziasztok, ha akarjátok használjátok.

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 2

Túl a második napon ideje azt is összefoglalni picit. A reggel az elektronikus Észtországgal kezdődött, melyben a magam kocka e fejével azt hiszem nagyon jól tudnám érezni magam, csak ne ennének ennyi halat. Szóval itt lehet szavazni, adót bevallani az erdő közepéről egy okostelefonnal is zsebünkben. Van itt e-Egészségügy, e-Ticket a buszra, és az egész adathalmazuk tárolása érdekében felhasználják a felhőt, azaz szerte a világon vannak adatparkjaik, adatnagykövetségeik. Ezt követte a szekciós ülések, melyben én éppen betekintést nyerhettem Finnországban már a tréning képzésekhez is kapcsolják az online meeting eszközöket (MS Lync), majd utána a szlovákok Moodle rendszerét néztem élesben, hogy végül a magunk responsive, html5 és programozási tudást nem igénylő megoldását prezentáljam. Végül a generációkról eset szó, oly módon, hogy lehetett kérdéseket, problémákat bedobálni, és mindenki dönthetett kinek próbál meg ötleteket adni. De ez a rész már olyanannyira elsikkadt, hogy még a vi...