Ugrás a fő tartalomra

Vámpírshock

Feltűnt? A vámpírok visszatértek. Persze csak a szexis, konditermes, kellően jó- és ártatlanképű vámpírok. És persze különcök, meg a halandókkal keverednek és még a kereszt előtt is röhögőgörcsöt kapnak. Újra divat lett a vámpír, de nem úgy, ahogy régen a serdülő fiúk szerették: véresen, gyilkosan, horror módjára. Nem, inkább amolyan Daniel Steelesen. gondoljunk csak a mozira (Alkonyat) vagy a hbo féle sorozatra (True Blood), de ezt a hangulatot sugalják a mozgólépcsők minden harmadik plakátja, amely különböző (és legalább háromféle) nyomtatott médiát reklámoz. Tehát a fiatal lányok és a férjükkből kiábrándult háziasszonyok már nem csak a jóképű, sportos testalkatú gazdag csábító csókjáról álmodoznak, hanem arra vágynak, hogy az éjszaka alatt belép lakásukba (persze az ablakon át) a fenti jelzőkkel mind bíró férfi, gyengéden átkarolja őket, majd egy könnyedt mozdulattal kiszívja nyaki ütőerükből a vért. Nos, kérem vissza a vámpírok régi dicsőségét, és Lugosi Bélát! Mert az úgy helyes! Mert a világ akkor forog a megfelelő irányba!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

kooperatív <> kollaboratív

A főiskolai tanulmányaim alatt a napokban előkerült, hogy össze kellett hasonlítani a kooperatív illetve a kollaboratív tanulást. Ha már ott megtettem, akkor miért ne tenném itt közre, hogy ott mit írtam. Mindenek előtt tisztázni kell, mit is értünk a két fogalom alatt. Aki részletesebben kíváncsi, annak javaslom Dorner Helga írását , de azért röviden összefoglalnám: A kollaboráció olyan szervezett, szinkron tevékenység, amely egy adott problémára vonatkozó közös elgondolás kialakítására és fenntartására irányul. Csoporttanulás esetén a csoporttagok kölcsönösen részt vesznek a munkában, amely egy közös probléma megoldására irányul. A munkamegosztás spontán, a kiosztott szerepek cserélődhetnek attól függően, hogy milyen tudáselemmel járulhat hozzá az adott munkafolyamathoz. A kooperatív tanulás folyamata során a tanulás az egyén szintjén valósul meg. A tanulók egymaguk dolgoznak fel egy-egy témát, és a tanulás eredményét, a leszűrt tanulságokat egyenként prezentálják. Csoporttanulás ese...

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 2

Túl a második napon ideje azt is összefoglalni picit. A reggel az elektronikus Észtországgal kezdődött, melyben a magam kocka e fejével azt hiszem nagyon jól tudnám érezni magam, csak ne ennének ennyi halat. Szóval itt lehet szavazni, adót bevallani az erdő közepéről egy okostelefonnal is zsebünkben. Van itt e-Egészségügy, e-Ticket a buszra, és az egész adathalmazuk tárolása érdekében felhasználják a felhőt, azaz szerte a világon vannak adatparkjaik, adatnagykövetségeik. Ezt követte a szekciós ülések, melyben én éppen betekintést nyerhettem Finnországban már a tréning képzésekhez is kapcsolják az online meeting eszközöket (MS Lync), majd utána a szlovákok Moodle rendszerét néztem élesben, hogy végül a magunk responsive, html5 és programozási tudást nem igénylő megoldását prezentáljam. Végül a generációkról eset szó, oly módon, hogy lehetett kérdéseket, problémákat bedobálni, és mindenki dönthetett kinek próbál meg ötleteket adni. De ez a rész már olyanannyira elsikkadt, hogy még a vi...

IOTA Tax Professional Learning & Developer Forum - Day 1

A nap, amely a fórum felvezetése volt, a nap, amelyen rájöttem, hogy Svájcban sincs minden rendben, a nap, amelyen kiderült, hogy a hivatal mindenütt hivatal, és a problémák közösek és hasonlóak. No meg emellett persze sok szép vezetőképző programba is bepillantottam, és az EU-s konpetenciakeretrendszer és a vezetőképző programcsomag is bemutatásra került, itt van, sziasztok, ha akarjátok használjátok.