A tegnapi napon lezajlott az V. Trefort Ágoston Tanárképzési Konferencia. Az idén "picit" korábban volt, mint szokott, ennek oka, hogy a hagyományos időpontra bejelentkezett a XV. Országos Neveléstudományi Konferencia, amelyet az Óbudai Egyetem rendez idén, így ekkor nem kerülhetett megvalósításra.
A szervezők új helyszínt választottak, és egyben összefogtak a nagyváradi Partiumi Keresztény Egyetemmel. Az elmúlt években mindig részt vettem a konferencián, hiszen kötődésem van az ÓE Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központjához, idén azonban ez a távolság nem tette lehetővé, hogy ott legyek. Helyette azonban a blogcímben található témakörben készítettem videót, amely ha minden igaz, az adott szekcióban lejátszásra került.
Az előadás absztraktját bemásolom ide a konferencia honlapjáról:
A szervezők új helyszínt választottak, és egyben összefogtak a nagyváradi Partiumi Keresztény Egyetemmel. Az elmúlt években mindig részt vettem a konferencián, hiszen kötődésem van az ÓE Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központjához, idén azonban ez a távolság nem tette lehetővé, hogy ott legyek. Helyette azonban a blogcímben található témakörben készítettem videót, amely ha minden igaz, az adott szekcióban lejátszásra került.
Az előadás absztraktját bemásolom ide a konferencia honlapjáról:
"Az Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központja által nyújtott mentortanár képzésnek része az IKT támogatott pedagógiai módszerek tárgy, amelyen belül a leendő mentorok megismerkednek számos olyan offline és online eszközzel, amely segíti a pedagógia munkájukat.
Az előadásom célja kettős. Egyrészt bemutatni a képzés tartalmát, másrészt annak a kérdőívnek az elemzése, amelyet a képzés végén a tanulók kitöltenek, és amelyen belül megpróbálják meghatározni, hogy az egyes eszközöket mennyire vélik hasznosíthatónak a saját képzéseik esetében."Az előadás videoanyagát pedig beágyazom alább:
Megjegyzések